كركره برقي مغازه ، فروشگاه

شيشه سكوريت در كرج

كركره برقي مغازه ، فروشگاه

جهت مشاوره و بازديد رايگان مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرماييد

جهت انتخاب كركره برقي مغازه بايد دو مورد را در نظر داشته باشيم:

۱٫ انتخاب نوع تيغه كركره با توجه ظاهر تيغه ، ابعاد كركره برقي و قيمت

۲٫ انتخاب موتور كركره برقي مناسب با توجه به ابعاد و وزن تيغه انتخابي و فضاي موجود در بالاي كركره برقي جهت قرارگيري رول و موتور كركره برقي

 

پيش از اينكه بخواهيم به معرفي انواع تيغه و موتور كركره برقي بپردازيم لازم است بدانيم كه نوع موتور و تيغه كركره برقي هيچگونه تاثيري بر جمع شدن رول بالاي كركره برقي به سمت داخل و يا بيرون فروشگاه ندارد و تنها با توجه محل نصب كركره برقي و سليقه كارفرما در مورد جهت رول شدن كركره برقي تصميم گيري مي شود. لازم به ذكر است پر كاربردترين تيغه كركره برقي جهت كركره هاي كوچك و متوسط، تيغه كركره آلومينيومي سايز ۸۰ و براي كركره برقي هاي بزرگ تيغه كركره آلومينيومي سايز ۱۰۰ مي باشد. معمولاً براي كركره برقي هاي كوچك با وزن سبك موتور توبلار تا گشتاور ۱۴۰ نيوتن-متر و براي كركره برقي هاي متوسط و بزرگ از موتور سايد و يا موتور توبلار صنعتي با گشتاور بالا استفاده مي شود.

 

تيغه كركره برقي مغازه ، فروشگاه

پركاربردترين تيغه هاي كركره برقي مغازه، تيغه كركره برقي آلومينيوم و تيغه كركره پلي كربن شفاف مي باشند كه در عكس زير سمت راست تيغه كركره برقي آلومينيومي و سمت چپ نمونه اي از تيغه كركره برقي نانو پلي كربنات شفاف نمايش داده شده است. تيغه آلومينيومي براي كركره برقي هايي تا حداكثر ابعاد ۱۲×۱۲ متر و تيغه كركره پلي كربنات حداكثر براي كركره برقي هايي با ابعاد ۷×۷ متر قابل نصب مي باشد.

 

در بعضي موارد كارفرما از انواع ديگر كركره برقي براي مغازه يا فروشگاه خود استفاده مي نمايد كه به معرفي آنها مي پردازيم، تيغه كركره نارنجي رنگ سمت راست با نام تيغه كركره برقي پانچ شناخته مي شود كه معمولاً نمي توان يك دهنه كركره برقي را فقط با اين نوع تيغه كركره اجرا نمود ولي جهت ايجاد زيبايي در كار و همچنين ورود نور به داخل معمولاً چند رديف تيغه كركره پانچ بصورت تركيبي با تيغه كركره برقي آلومينيومي كار مي شود، همچنين تيغه سمت چپ تيغه آلومينيومي غضروف دار است و ويژگي اين نوع تيغه كركره حركت كاملاً آرام و بي صدا مي باشد.

 

از انواع ديگر كركره برقي فروشگاه مي توان به تيغه كركره فول پانچ ( آبكشي ) كه در عكس پايين در سمت راست قرار دارد اشاره نمود اين نوع تيغه كركره برقي ظاهر زيبايي دارد و اگر از دور به آن نگاه كنيم داخل مغازه ديده مي شود ، نوع ديگر كركره برقي تيغه امنيتي گيتر مي باشد كه در عكس زير در سمت چپ قرار دارد و مزيت آن امنيت بسيار بالا و ديده شدن داخل كركره است و نقطه ضعف آن قيمت بالا و ايجاد صدا در هنگام بالا و پايين شدن است.

 

اگر بخواهيم انواع تيغه كركره برقي را بر اساس قيمت دسته بندي نماييم ، از ارزان به گران داريم:

كركره برقي آلومينيوم

كركره برقي غضروفدار

كركره برقي فول پانچ

كركره برقي پلي كربن شفاف

كركره برقي رول گيتر

 

موتور كركره برقي مغازه

براي كركره برقي مغازه معمولاً از موتور تيوبلار و يا از موتور سايد استفاده مي شود كه موتورهاي سايد حدوداً ۱۵% از موتورهاي تيوبلار گرانتر مي باشند. موتور هاي كركره برقي تيوبلار فضاي كمتري را اشغال مي كنند و در صورت خرابي نياز است كل كركره برقي باز شود تا اينكه موتور كركره از داخل شفت خارج شود. موتورهاي سايد فضاي بيشتري را اشغال مي كنند و كركره سنگين تري را بالا و پايين مي كنند و در صورت خرابي موتور سايد نياز نيست كه به كركره برقي دست بزنيم و از بيرون ميتوان سريعاً موتور سايد را تعميير ويا تعويض نمود. موتور كركره برقي مي تواند فاقد برق اضطراري و يا UPS دار باشد ولي در هر دو نوع خلاص كن دستي نيز وجود دارد.

ش

 

 تجهيزات ايمني كركره برقي مغازه

براي افزايش امنيت توصيه مي شود كه حتماً براي كركره برقي جاقفلي فولادي نصب شود و زمانيكه كركره پايين آورده مي شود قفل گردد. براي ساختمان هاي در حال ساخت بهتر است ابتدا كركره برقي نصب شود و سپس ريل آن داخل نما كار شود تا اينكه امكان دستكاري ريل نباشد. همچنين جهت ضد سرقت نمودن كركره برقي مغازه توصيه مي شود بجاي ريل آلومينيومي از ريل آهني ضخيم استفاده شود.

كلمات كليدي:

كركره برقي در تهران

كركره برقي شفاف
كركره برقي كروكي ايتاليا
نصب كركره برقي
كركره برقي
كركره برقي اتوماتيك اتو در
كركره برقي بارزانته ايتاليا
قيمت كركره برقي
كركره هوشمند
كركره برقي اتوماتيك با تخفيف ويژه سال ۹۳
درب اتوماتيك شيشه اي
قيمت تيغه كركره برقي
آچلان در توليد كننده درب كركره اي اتوماتيك
درب اتوماتيك پاركينگ
كركره برقي+قيمت
درب كركره اي اتوماتيك ايتاليا
كركره برقي / بررسي تيغه هاي كركره اتوماتيك
كركره برقي اراك
كركره اتوماتيك آچيلان در
موتور كركره برقي بارزانته ايتاليا
كركره برقي اتوماتيك
درب اتوماتيك
كركره اتوماتيك برقي

كركره برقي در كرج / كركره برقي در منطقه ۱/كركره برقي در منطقه ۲/كركره برقي در منطقه ۳/كركره برقي در منطقه ۴/كركره برقي در منطقه ۵/كركره برقي در منتطقه ۶/كركره برقي در منطقه ۷/كركره برقي در منطقه ۸/كركره برقي در منطقه ۹/كركره برقي در منطقه ۱۰/كركره برقي در منطقه ۱۱/كركره برقي در منطقه ۱۲/كركره برقي در منطقه ۱۳/كركره برقي در منطقه ۱۴/كركره برقي در منطقه ۱۵/كركره برقي در منطقه ۱۶/كركره برقي در منطقه ۱۷/كركره برقي در منطقه ۱۸/كركره برقي در منطقه ۱۹/كركره برقي در منطقه ۲۰/كركره برقي در منطقه ۲۱/كركره برقي در منطقه ۲۲

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.