چه نوع جك پاركينگي مناسب تر است

جك پاركينگي

21829522020157vahid123

دربهاي لولايي انواع مختلفي دارند كه از جنس و متريال هاي گوناگون ساخته مي شوند.براي اتوماتيك كردن دربهاي لولايي چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترين جك پاركينگي را انتخاب كرد.ما در اين مقاله سعي مي كنيم بتوانيم به شما كمك نموده تا جك پاركينگي مناسب خود را بتوانيد انتخاب كنيد ، در قسمت بالا نيز ليستي از فروشندگان و نصابان جك پاركينگي وجود داشته تا در صورت لزوم براي استعلام قيمت با آن ها تماس بگيريد.

اميد است راه نمايي هاي سايت كاربردي بوده و به شما كمك نمايد.

عوامل مهم در انتخاب جك پاركينگي

  • ۱- وزن هر لنگه درب
  • ۲- عرض هر لنگه درب
  • ۳- تعداد تردد در شبانه روز

انواع جك پاركينگي براي درب لولايي:

جك پاركينگي يك سيستم مكانيكي و يا هيدروليكي است كه بر روي درب هاي ساده ( درب هاي لولايي) نصب

مي شود تا بدون دخالت دست و با استفاده از ريموت امكان باز و بسته شدن درب فراهم شود.

تفاوت بين جك پاركينگي مكانيكي و جك پاركينگي هيدروليكي

جك پاركينگي مكانيكي معمولا براي درب هاي سبك تر و با تردد كمتر استفاده مي شود در حالي كه جك هيدروليكي براي درب هاي سنگين تر و تردد بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.

جك پاركينگي زير سطحي چيست؟

در مواردي كه درب لولايي بسيار ظريف بوده و استفاده از جك پاركينگي ممكن است به زيبايي درب لطمه وارد كند ، مي توان از

جك زير سطحي استفاده كرد كه به  آن جك نامرئي نيز مي گويند. نصب اين نوع جك بسيار پيچيده تر از جك پاركينگي معمولي داشته و نياز به تخصص بيشتري دارد همچنين براي نصب اين نوع جك پاركينگي نياز به فنداسيون و زير سازي مي باشد . در ادامه مقاله با انواع مدل هاي جك زير سطحي و كاربرد هر يك آشنا مي شويم.

قطعات مورد استفاده در جك پاركينگي؟

ريموت كنترل – فلاشر – جك بازويي جك پاركينگي – چشمي – قطعات نصب-مركز فرمان جك پاركينگي

چشمي جك پاركينگي:

ريموت كنترل جك پاركينگي: ريموت كنترل وسيله ي ارتباطي كاربر با مركز فرمان به صورت بي سيم مي باشد .(كنترل از راه دور).معمولا در هر يك از پكيج هاي جك هاي پاركينگي ۲ عدد ريموت وجود دارد ( بسته به نوع و مارك جك پاركينگي ممكن است اين ميزان كمتر و يا بيشتر نيز باشد ) ولي مي توان به تعداد نا محدود ريموت كنترل را با مركز فرمان ست كرده و به هم متصل نمود.

چشمي داراي سيستم مادون قرمز مي باشد و اگر خودرو ، عابري و يا مانعي در مقابل چشمي باشد ، از باز و بسته شدن درب جلوگيري مي كند و مانع مي شود كه درب به خودرو صدمه وارد كند.

مركز فرمان جك پاركينگي: مركز فرمان وظيفه ي فرمان باز و بسته شدن و توقف جك ها را دارد و همچنين رابط بين ريموت كنترل و جك پاركينگي مي باشد.

جك بازويي جك پاركينگي: جك پاركينگي  ابزاري براي انتقال نيروي الكتريكي به مكانيكي و يا هيدروليكي است.

فلاشر جك پاركينگي :فلاشر با علايم و ارم هشدار دهنده مختلف باز و بسته شدن درب را نشان مي ده.

جك پاركينگي الكترو مكانيك

براي درب هاي سبك با تردد پايين و عرض كم استفاده مي شود ، ( ساختمان هاي مسكوني با تعداد واحد پايين ) و به وسيله ي نيروي مكانيكي و چرخ دنده ها كار مي كند.

نوع عملكرد اين جك ، موتور كوچكي است كه در داخل بازويي جك قرار دارد و قدرت خود را به گيربكس دستگاه منتقل مي كند تا با افزودن توان ماردون جك پاركينكي را به حركت در آورد و در آخر شفت بازويي با سرعت تنظيم شده به عقب و جلو حركت كند.

جك پاركينگي الكترومكانيكي از لحاظ امنيت مانند سيستم هيدروليكي بسيار ايمن طراحي شده و در برابر فشار بيروني بسيار مقاوم و مي توان با يك قفل ساده و كارآمد نفوذ پذيري آن را غير ممكن و به صفر مي رساند.

جك پاركينگي الكترو هيدروليك:

اين نوع جك پاركينگي براي درب هاي سنگين با تردد بالا و با عرض زياد مانند مجتمع هاي مسكوني ، اماكن صنعتي و … استفاده مي شود . اين نوع جك پاركينگي با فشار روغن كار مي كند و ازين رو داراي قدرت بالايي است.

جك پاركينگي اولين نوع درب اتوماتيك محسوب مي شود. جك پاركينگي هيدروليكي از قدرت بسيار زياد و توانايي كاركرد نامحدود و استهلاك بسيار پايين نسبت به جك الكترومكانيكي برخوردار است.

جك بازويي هيدروليكي براي درب هاي پاركينگي سنگين و يا دربهاي صنعتي كاربرد دارد.همچنين بر خلاف جك هاي مكانيكي تعداد تردد آن محدود نمي باشد.از معايب اين سيستم گران بودن آن و احتياج به سرويس و نگهداري فصلي مي باشد.از لحاظ امنيتي اين نوع جك پاركينگي بسيار امن بوده و برتري محسوسي نسبت به جك پاركينگي مكانيكي دارد و توصيه مي شود در ابعاد بالاي هر لنگه ۲ متر از قفل برقي استفاده شود

فروش جك پاركينگي  ،  خريد جك پاركينگي  ، ليست قيمت جك پاركينگي ، جك پاركينگي در تهران ، جك پاركينگي در كرج ، فروش جك پاركينگي ، تعميرات جك پاركينگي ، تعيرات جك پاركينگي ، فروش درب اتوماتيك پاركينگ ، خريد جك اتوماتيك پاركينگ ، جك پاركينگي در منطقه يك ، جك پاركينگي در منطقه دو، جك پاركينگي در منطقه سه ، جك پاركينگي در منطقه چهار ،جك پاركينگي در منطقه ۵ ، چك در منطقه ۲۲ ، جك پاركينگي در منطقه ۱  ،  جك پاركينگي در سعادت آباد ، جك پاركينگي در شهران ، جك پاركينگي در وليعصر ، درب پاركينگي در شهرك راه آهن ، جك پاركينگي در جنت آباد ، جك پاركينگي در تهران پارس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.