كركره برقي سوله صنعتي

شيشه سكوريت در كرج

كركره برقي سوله صنعتي

جهت مشاوره و بازديد رايگان مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرماييد

main-slide-1

04

جهت نصب كركره برقي سوله معولاً سه موضوع بايد مورد توجه قرار گيرد:

۱٫ انتخاب تيغه مستحكم با توجه به ابعاد بزرگ درب كركره اي سوله و با توجه به شدت وزش باد در محل نصب

۲٫ انتخاب موتور با توجه به ابعاد بزرگ كركره برقي سوله و وزن تيغه هاي كركره

۳٫ نصب سنسور ايمني مناسب جهت جلوگيري از برخورد كركره برقي با ماشين آلات

 

انتخاب تيغه كركره برقي سوله و كارخانه

 

 

با توجه به اين مورد كه اغلب سوله ها در محيط هاي صنعتي و خارج از شهر قرار دارند و در اين نواحي وزش شديد باد وجود دارد بايد از نصب تيغه هاي داراي سوراخ ( مانند تيغه فول پانچ و كركره برقي رول گيتر ) پرهيز كنيم تا گرد و غبار و خاك وارد محيط داخل نشود. نكته اي كه در اينجا داراي اهميت است اين است كه در صورت استفاده از تيغه سبك و ضعيف در مواقع نرمال مشكلي وجود ندارد ولي در صورت وزش باد شديد تيغه شروع به تكان خوردن و ايجاد سر و صدا مي كند و اگر در عرض زياد از تيغه سبك و نازك استفاده شده باشد ممكن است تيغه حالت مقعري به خود گرفته و از ريل خارج شود.

پركاربرد ترين تيغه كركره برقي جهت سوله هاي انبار و كارخانه، تيغه كركره آلومينيومي مي باشد كه تيغه ۸۰ آلومينيوم تا ابعاد ۵×۵ مترمربع، تيغه ۱۰۰ آلومينيوم تا ابعاد ۶٫۵×۶٫۵ مترمربع و تيغه ۱۴۵ آلومينيومي تا ايعاد ۱۲×۱۲ مترمربع قابل نصب مي باشد. ديگر تيغه پركاربرد جهت كركره برقي سوله و ساختمان هاي صنعتي كركره برقي شفاف نانو پلي كربنات است كه معمولاً تا ابعاد ۶×۶ مترمربع به صورت يك تكه و يا بصورت تركيبي با تيغه هاي آلومينيومي اجرا مي شود. نكته اي كه بايد متذكر شويم اين است كه قيمت تيغه كركره پلي كربنات شفاف بسيار بالاتر از تيغه كركره آلومينيوم مي باشد.

 

موتور كركره برقي سوله صنعتي

 

1323886355_tubular

جهت كركره برقي سوله، با توجه با ابعاد و در نتيجه وزن بالاي كركره برقي معمولاً از موتور سايد استفاده مي شود. مزيت ديگر اين موتور هاي كركره اين است كه در صورت خرابي از بيرون قابل تعمير و تعويض است و نيازي نيست كه كل كركره پايين آورده شود و موتور تعويض گردد. اين موتور ها در ۲ نوع معمولي و داراي برقي اضطراري UPS بك آپ ارائه مي گردند كه البته هر دو نوع داراي خلاص كن دستي نيز مي باشند.

 

تجهيزات ايمني و امنيتي كركره برقي سوله

با توجه به تردد ماشين آلات و نفرات مختلف از زير كركره برقي سوله صنعتي و انبار حتماً لازم است براي آن فتوسل مادون قرمز بعنوان سنسور ايمني نصب شود تا در صورتي كه در زير كركره برقي شخصي يا وسيله اي قرار داشته باشد، از حركت كركره برقي جلوگيري شود. لازم بذكر است قيمت فتوسل در مقايسه با كل درب كركره اي بسيار ناچيز است و نصب آن اكيداً توصيه مي گردد. در شكل بالا و در سمت چپ يك نمونه فتوسل قابل مشاهده است. همچنين جهت حفظ نكات امنيتي و ضد سرقت نمودن كركره برقي توصيه مي شود براي آن آويز قفل نصب گردد.

كلمات كليدي:

كركره برقي سوله صنعتي

كركره برقي سوله

كركره سوله

كركره برقي شفاف در كرج
كركره برقي كروكي ايتاليا در كرج
نصب كركره برقي در كرج
كركره برقي در كرج
كركره برقي اتوماتيك اتودر كرج
كركره برقي بارزانته ايتاليا در كرج
قيمت كركره برقي در كرج
كركره هوشمند در كرج
كركره برقي اتوماتيك در كرج
درب اتوماتيك شيشه اي در كرج
قيمت تيغه كركره برقي در كرج
آچلان در توليد كننده درب كركره اي اتوماتيك
درب اتوماتيك پاركينگ در كرج
كركره برقي+قيمت
درب كركره اي اتوماتيك ايتاليا در كرج
كركره برقي / بررسي تيغه هاي كركره اتوماتيك
كركره برقي اراك
كركره اتوماتيك آچيلان در
موتور كركره برقي بارزانته ايتاليا
كركره برقي اتوماتيك
درب اتوماتيك
كركره اتوماتيك برقي

كركره برقي مغازه/فروش كركره برقي/كركره برقي در كرج/كركره برقي در تهران/كركره برقي در منطقه يك/كركره برقي در منطقه ۱/كركره برقي در منطقه ۲/كركره برقي در منطقه ۳/كركره برقي در منطقه ۴/كركره برقي در منطقه ۵/كركره برقي در منطقه ۶/كركره برقي در منطقه ۷/كركره برقي در منطقه ۸/كركره برقي د منطقه ۹/كركره برقي در منطقه ۱۰/كركره برقي در منطقه ۱۱/كركره برقي در منطقه ۱۲/كركره برقي در منطقه ۱۳/كركره برقي در منطقه ۱۴/كركره برقي در منطقه ۱۵/كركره برقي در منطقه ۱۶/كركره برقي در منطقه ۱۷/كركره برقي در منطقه ۱۸/كركره برقي در منطقه ۱۹/كركره برقي در منطقه ۲۰/كركره برقي در منطقه ۲۱/كركره برقي در منطقه ۲۲/




















تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.