كركره برقي پنجره ، بالكن

شيشه سكوريت در كرج

كركره برقي پنجره ، بالكن

جهت مشاوره و بازديد رايگان مي توانيد با شماره ۰۹۱۲۶۳۵۶۷۳۷  تماس حاصل فرماييد

IMG_20161213_030823

جهت نصب كركره برقي پنجره، بالكن و امثال آن معمولاً سه مورد بيشترين اهميت را دارد:

۱٫ زيبايي و هماهنگي ظاهر كركره برقي با نماي ساختمان

۲٫ امنيت و ضد سرقت بودن تيغه كركره برقي

۳٫ خاصيت عايقي و عدم ورود نور، سرما، گرما و صداي محيط بيرون به داخل ساختمان

 

هماهنگي كركره برقي با نماي ساختمان

ابتدا با انواع جانمايي كركره برقي پنجره و بالكن آشنا خواهيم شد و سپس به معرفي انواع تيغه كركره برقي و موتور مناسب جهت كركره برقي پنجره و بالكن خواهيم پرداخت.

 

رول توكار و درون باكس:

اين نوع جانمايي بهترين نوع جانمايي كركره برقي پنجره و تراس است، ولي مشكلي كه وجود دارد، اين است كه بايد در حين عمليات بناي ساختمان يك باكس درون سقف با ابعاد ۴۰×۴۰ سانتيمتر در نظر گرفته شود تا زمانيكه كركره برقي بالا مي رود رول آن داخل سقف قرار گيرد و ديده نشود و براي ساختمان هايي كه ساخته شده اند ديگر امكان نصب كركره برقي پنجره با اين نوع جانمايي وجود ندارد.

 

رول روكار جلوي پنجره:

اين نوع نصب كركره برقي بدليل اينكه زماني كه كركره برقي بالا است، رول آن جلوي پنجره را مي گيرد و نور ورودي به داخل كاهش مي يابد، براي پنجره چندان توصيه نمي شود. ولي بر خلاف پنجره با توجه به اينكه اگر بخواهيم كركره برقي را براي بالكن نصب كنيم و نخواهيم رول آن بر روي ديوار خارجي ساختمان قرار گيرد گزينه مناسبي است با اين تفاوت كه براي بالكن مي بايد جهت رول كركره برقي به سمت داخل ساختمان باشد.

 

رول روكار و بالاي پنجره:

اين روش نصب جهت كركره برقي پنجره ساختمان هاي ساخته شده مناسب تر از روش قبل است و ديگر مشكل قرارگيري رول كركره برقي جلوي پنجره و كاهش نور وجود ندارد. لازم به ذكر است با توجه به اينكه در اين روش جانمايي، رول كركره برقي ۳۰ سانتيمتر بالاتر نصب مي شود، مقدار تيغه كركره مصرف شده نيز بيشتر از روش قبل است و اندكي قيمت تمام شده بالاتر خواهد بود.

 

حال با توجه به شرايط نما و اينكه تصميم داريم كركره برقي آلومينيوم نصب كنيم و يا كركره برقي پلي كربن شفاف، يكي از دو نوع تيغه زير را انتخاب مي نماييم. لازم بذكر است اجراي كركره برقي شفاف تقريباً دو برابر كركره برقي آلومينيومي هزينه درپي خواهد داشت و اين مورد نيز مي تواند در انتخاب نوع تيغه تاثير گذار باشد.

 

 

امنيت كركره برقي پنجره

هر دو كركره برقي آلومينيوم و كركره پلي كربن شفاف از نظر امنيتي در سطح مناسبي قرار دارند. ولي تيغه پلي كربنات شفاف با توجه به خاصيت ضد ضربه بودن و وجود يك ديواره لوله هاي موازي آلومينيومي و يا استيل از نظر امنيتي در سطح بالاتري قرار دارد. نكته ديگري كه در انتخاب نوع تيغه تاثير گذار است اين است كه آيا كارفرما مي خواهد كه داخل پنجره از پشت تيغه كركره برقي رويت شود يا خير! همچنين با نصب جاقفلي استيل ضد سرقت و همچنين استفاده از ريل آهني ضخيم مي توان سطح امنيتي كركره برقي را بالاتر برد.

 

خاصيت عايقي كركره برقي پنجره

كركره برقي شفاف پلي كربنات از نظر نفوذ گرما، سرما و صداي محيط به داخل تفاوت چنداني با كركره برقي آلومينيومي ندارد و نكته اي كه در اينجا اهميت دارد نفوذ نور است. اگر بخواهيم كه نور از كركره برقي عبور كند ناچاريم از كركره برقي نانو پلي كربنات شفاف براي پنجره استفاده كنيم و در غير اينصورت بهترين گزينه كركره برقي آلومينيومي است.

 

موتور كركره برقي پنجره

با توجه به اينكه كركره برقي پنجره تعداد باز و بسته شدن زيادي در طول شبانه روز ندارد، بهترين گزينه موتور تيوبلار است كه هم از نظر ظاهري فضاي كمتري را اشغال ميكند و هم اينكه تقريباً ۱۵% ارزانتر از موتور سايد مي باشد. در شكل زير موتور موجود در عكس سمت راست موتور سايد (نصب خارجي) و موتور موجود در سمت چپ موتور توبلار (نصب داخلي) مي باشد. لازم بذكر است اين موتورها در انواع معمولي و همچنين داراي برق اضطراري UPS ارائه مي شوند كه البته هر دو نوع معمولي و UPS دار داراي خلاص كن دستي نيز مي باشند.

002-900x300

كاور رول كركره برقي

لازم به ذكر است كه كاور كركره برقي جزء تجهيزات استاندارد كركره برقي نمي باشد و كارفرما مي تواند در صورت تمايل با پرداخت هزينه بيشتر كاور را نيز تهيه نمايد. در عكس زير كركره برقي پنجره در دو حالت كاوردار و فاقد كاور به نمايش گذاشته شده است.

 

IMG_20161213_030827

كركره برقي مغازه/فروش كركره برقي/كركره برقي در كرج/كركره برقي در تهران/كركره برقي در منطقه يك/كركره برقي در منطقه ۱/كركره برقي در منطقه ۲/كركره برقي در منطقه ۳/كركره برقي در منطقه ۴/كركره برقي در منطقه ۵/كركره برقي در منطقه ۶/كركره برقي در منطقه ۷/كركره برقي در منطقه ۸/كركره برقي د منطقه ۹/كركره برقي در منطقه ۱۰/كركره برقي در منطقه ۱۱/كركره برقي در منطقه ۱۲/كركره برقي در منطقه ۱۳/كركره برقي در منطقه ۱۴/كركره برقي در منطقه ۱۵/كركره برقي در منطقه ۱۶/كركره برقي در منطقه ۱۷/كركره برقي در منطقه ۱۸/كركره برقي در منطقه ۱۹/كركره برقي در منطقه ۲۰/كركره برقي در منطقه ۲۱/كركره برقي در منطقه ۲۲/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.